Translate

вторник, 19 август 2014 г.

Никога не си сам

Колко пъти се опитвам да запомня това, най-вече когато ме налегне онова чувство, че наистина съм съвсем самичка на този свят, и всичко се случва около мен, но без мое участие. А аз съм само един невидим наблюдател. Предполагам, че на всеки му се е случвало да изпада в подобни състояния поне веднъж в живота си. И ето че тази сутрин, като по поръчка прочетох и тази мисъл на Учителя, сякаш адресирана точно до мен.

Ако мисълта за Бога стои постоянно в ума ви, вие ще бъдете благословени. Каквото работите, все за Господа мислете. Ако в ума ти дойде мисълта, че си грешен, кажи:"Зная, че съм грешен, но и друго нещо зная: че има Един в света, който ме обича. Щом Бог ме обича, аз ще изпълня Неговата Воля, ще му служа, както трябва!"(Беинса Дуно)

Няма коментари:

Публикуване на коментар