Translate

неделя, 5 януари 2014 г.

МОИТЕ МОЛИТВИ


Господнята молитва


Отче наш, Който си на Небесата!
Да се свети Името Твое,
да дойде Царството Твое,
да бъде Волята Твоя,
както на Небето, така и на Земята.

Хляба наш насъщний, дай го нам днес
и прости ни дълговете наши,
както и ние прощаваме на нашите длъжници.

Не ни въвеждай в изкушение,
но избави нас от лукаваго,
защото е Твое Царството
и Силата, и Славата завинаги.

Амин.


Молитва за всеки ден


Господи, просвети ума ми, благослови сърцето ми, усили волята ми, паметта ми, вярата ми, да оправдая своето съществуване и да реша задачата, за която съм дошъл.

Господи, моля Ти се, изпрати ми Твоя Дух, да внесе в моето сърце, в моя ум, в моята душа плода на Любовта, благото на Радостта и Мира - основата на твоето търпение и милосърдие.

Амин. 


Тези двете са с мен всеки ден. Всяка сутрин денят ми започна с тях и с усмивка. 
И
 най-накря и тази, която седи под възглавницата ми и ме придружава в сънищата ми, пази тялото ми, докато духът ми е отишъл да си почине, да се зареди и да научи още нещичко по своя собствена воля.


Добрата молитва


Господи, Боже наш, Благий ни Небесен Баща,
Който си ни подарил живот и здраве, за да Ти се радваме,
молим Ти се, изпроводи ни Духа Си
да ни пази и закриля от всяко зло и лукаво помишление.

Научи ни да правим Твоята Воля,
да осветяваме Твоето Име
и да Те славословим винаги.

Осветявай духа ни,
просвещавай сърцата ни и ума ни,
да пазим Твоите заповеди и повеления.

Вдъхвай в нас с присъствието Си
чистите Си мисли и ни упътвай
да Ти служим с радост.

Живота си, който посвещаваме на Тебе,
за доброто на нашите братя и ближни,
Ти благославяй.

Помагай ни и съдействай ни да растем
във всяко познание и мъдрост,
да се учим от Твоето Слово
и да пребъдваме в Твоята Истина.

Ръководи ни във всичко,
което мислим и вършим за Твоето Име,
да е за успеха на Царството Ти на Земята.

Храни душите ни с Небесния Си хляб
и укрепявай ни със силата Си,
да успяваме в живота си.

Като ни даваш всичките Твои благословения,
приложи и Любовта Си, да ни е вечен закон.

Защото на Тебе принадлежи Царството,
и Силата,
и Славата завинаги.

Амин.



Добрата молитва е обща не само за човечеството, но за цялата Вселена, за всички ангели, архангели, началства, власти, сили.

Добрата молитва като прочетеш, с нея можеш да минеш навсякъде. Тя е един пропуск.

Учителя 


  • +
  •  
  • 0



Няма коментари:

Публикуване на коментар