Translate

събота, 6 септември 2014 г.

Сутрешната молитва на Петър Димков


Благодаря Ти, Господи Боже на любовта, 
от все сърце и душа, че съм останал и днес жив и здрав,
за да върша работата и мисията си, 
която Си ми  възложил за Слава Твоя;
да помагам на ближните ми по дух
и на "външните" с добрите си дела,
пропити с истинка милост, правда, морална чистота,
безкористие, славословие и разумно мълчание
( без всякакви критики, осъждания, отмъщения).

Очисти ме Господи от лоши мисли, чувства, постъпки,
думи и дела и благослови душата ми.

Благодарим Ти, Господи Боже, за голямата благодат,
която имаш към нас, грешните Ти чада.

Ние Те познаваме, че Си безкрайно добър,
всемилостив, всепрощаващ, всевластен, всезнаещ,
всемъдър и всемогъщ,
защото на Тебе по достойнство принадлежи
Царството и Силата и Славата
и без Твоя Воля нищо не става.

Благодарим Ти за всичко, което Си ни дал
и Си ни научил.

АМИН

Няма коментари:

Публикуване на коментар