Translate

събота, 28 юни 2014 г.

Лично признание


Пиша тези няколко реда по повод коментарът към "Фън шуй за картините". Много полезен и навременен коментар, защото дойде да ми напомни нещо, което бях забравила. 
Никога не говорете за неща, които не познавате добре! 
Разбира се, това не трябва да се тълкува в посока, колко голям познавач съм в областта на Антропософията и на Учителя, а като знак за пълното ми дилетантство по отношения на Фън Шуй. Истината е, че никога не съм се интересувала от тези правила, съответно не съм ги разбирала и съм подреждала дома и живота си по интуиция. Но във връзка с картините, които рисувам, когато попаднах на тази статия ми стана интересно и взех че я постнах или по-скоро я ползвах като подложка, добавяйки и свои мисли към нея. Моите мисли бяха в насока, че нищо не е задължително. Трябва да пробваме и ако ни импонира и се чувстваме добре, тогава можем да приложим едно или друго правило. Това е едно от жизнените правила на Учителя - никога да не приемаме нещо като постулат, а да пробваме, да видим дали работи и тогава да го прилагаме. А на мен това отношение към нещата от живота много ми допада.
Замислих се, имам ли време и истински интерес да почна да се занимавам по-сериозно с Фън Шуй и си отговорих - не. В този смисъл няма и да публикувам нищо повече в тази област, защото не искам всичко, което пиша в блога си да олекне под влияние на една моя грешка.
Но няма да махна и този материал, най-малкото защото съм благодарна за коментара.

Това беше моето малко признание за днес!

Хубав и усмихнат ден на всички!

Няма коментари:

Публикуване на коментар