Translate

неделя, 15 юни 2014 г.

Прошка

    Стойте далеч от онзи, с когото сте в дисхармония. Не се стремете вълка да направите овца, с нищо не можете да го укротите. Не топлете змията в пазвата си, защото ще се обърне и ще ви ухапе. Пазвата ви е дадена за вашите деца, а не за змията. (Беинса Дуно)
                                         
    Не видяхте ли себе си, прочитайки горната мисъл на Учителя? Защото аз, да! Човек винаги има какво още да открива за себе си. След две години на равносметка и на прошка за себе си и за околните открих, че това е поредната грешна линия на поведение, която бях пропуснала. Цял живот се опитвах "вълка да направя овца", напълно безуспешно разбира се и с не особено приятни последици за мен самата. И, о да, допускам, че е имало моменти, в които аз съм била в ролята на вълка и някой друг се е опитвал също толкова безуспешно да ме промени.                                                                                                                                                                                                                                           Това, което ме натъжи беше осъзнаването на факта, че доста време пазвата ми беше заета за детето ми, защото страстно кътах там змията! Ако можете, не правете тази грешка!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         Прости ми, Петя!                                                                                                                                     Обичам те!                     

Няма коментари:

Публикуване на коментар