Translate

четвъртък, 6 март 2014 г.

Нещо вкусно за пости и не само

От онези дни моя приятелка ме подсети за патладжана. Ех че прекрасен зеленчук! Много го обичах преди във всякакви варианти, а сега го бях позабравила. Разтърсих се из нета, за някоя рецептичка за крем супа с патладжан и хоп, една интересна - с леща, която също обожавам. Ама чета аз, нещо не ми уйдурдисва баш. Абе тези хора, като пишат рецептите, дали ги пробват преди това!? Ако не, хич да не ги пишат.!

Както и да е. Ето ви рецептата с моите подобрения. Пробвайте. Мисля, че ще ви хареса. Аз си облизах пръстенцата! :)



Нужни са ви: два средно големи патладжана, 1 чаша червена леща, 1 морков, 1 стрък селъри (защото нямам целина тук), 1-2 скилидки чесън, 2 с.л. зехтин (може и без тях), 1 с.л. прясно изстискан лимонов сок, сол, суха зеленчукова смес, черен пипер и 1 ч.ч. растително мляко.

Срежете патладжаните на две и изпечете във фурната, като ги сложите с кожата надолу и намажете със зехтина. Междувременно с 3 ч.ч. вода сварявате лещата с нарязаните на ситно морковче и селъри, зеленчуковата смес и обелените скилидки. После хвърляте в тенджерката и изпечения патладжан (обелен естествено), млякото, лимоновия сок и всичко останало да клокне и пасирате. Всичко това отнема 20-30 мин. 
Останалото е чисто удоволствие. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар